Suka Entry Di Sini???

Tuesday, October 22, 2013

Hadiah menang GA “ September Giveaway By KasihLestariAbadi ”


Assalamuaalaikum….


Mulakan hari ini dengan senyuman… semoga hari ini lebih baik dan lebih bermakna dari hari2 semalam… Syukur alhamdulillah… 
semuanya kembali sihat seperti sediakala.. setelah hampir seminggu anak beranak x berapa nak sihat akibat demam, batuk, muntah & cirit birit… 
hanya Allah yang tahu macamna perasaan menghadapi keadaan bilamana anak2 tidak sihat… 
air mata teman setia tak kala anak2 sudah diulit mimpi…



Apa yang nak dikongsikan arini….

Alhamdulillah.. semalam dah dapat hadiah dari segmen :


September Giveaway ByKasihLestariAbadi 


inilah hadiahnya :-




Terima kasih x terhingga buat KasihLestariAbadi … sebab sudi pilih blog saya sebagai pemenang untuk GA kali ni..... X sangka GA kedua masuk boleh menang la pula… walaupun hadiah ni kecik dan x seberapa di mata orang lain.... tapi.,, pada mata saya ia amat berharga… rasa macam satu penghargaan pula… bukan senang nak menang tau…. Orang yang pernah sertai GA saja yang tahu apa perasaannya bila dah menang… 



20. Pensil Zebra x 1 pemenang


 









5 comments:

  1. huhu...
    MG join tp xd luck plak ..
    hehe!
    bes kan dpt hdiah dr GA :)

    ReplyDelete
  2. best sangat2... kita try lagi... manatau lepas ni ada rezeki....

    ReplyDelete
  3. Salam~ Zam singgah dari segmen yang sama ~ Jemput singgah blog Zam :)) : Segmen 12 Jam BLOGLIST #5 Mialiana.com

    ReplyDelete
  4. yes...hanya org yang pernah join GA je tahu bila dia menang...hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum..

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di sini. :D

Fruity Plum Heart
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...