Suka Entry Di Sini???

Friday, November 29, 2013

Pesta Pulau Pinang 2013

Assalamualaikum... dan salam Jumaat... 

Pejam celik pejam celik dah ari Jumaat arini.. Cepatnya masa berlalu... Masa mencemburui kita... Memandangkan arini Jumaat dan rehat pun panjang... Terlintas nak menaip... Sebelum ni byk tempek2 gambar saja.. Tapi arini rasa nak menaip pula... Ikhlas dari hati kata orang... Dalam asyik2 dok ber Fb td ternmpklah iklan Pesta Pulau Pinang... 

Jom pakat ramai2 kita pi Pesta Pulau Pinang 2013.. 
Dah lama x pi.. Kalau x silap last kesana tahun 1992 kot masa tu tingkatan 3... Itulah kali terakhir... Lepas tu x prnh pi lagi... Kalau dulu nakpi pesta kena keluar awal dari rumah... Kalau lambat siaplah jalan jem... Mau  2,3 jam baru sampai... Dah la kena tempuh jem 1 hal sampai sana kena cari parking pula... Kalau bernasib baik terus dpt parking oklah... Kalau x ada kenalah pusing 2,3 kali sampai jumpa parking yg kosong... Nak masuk dalam sana kena beli tiket tapi dah lupa berapa bayarannya... Apa yang ada kat sana?... Macam2 ada... Pameran, makanan, konsert.. mainan2.. dan macam2lah.. Memang X rugi lah kalau pi...

Ntah bila agaknya dapat kesana... Sejak berhijrah ke Melaka ni belum ada lagi kesempatan...

In sya Allah.. semoga ada kesempatan lagi ke sana sambil mengimbau kenangan2 lalu...


 

2 comments:

Assalamualaikum..

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen di sini. :D

Fruity Plum Heart
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...